منابع  

نوع منبع




گروه













مولف
Data pager
Data pager
rtl
تعداد نمایش در هر صفحه
PageSizeComboBox
select
تعداد رکوردهای موجود: 72
کاربرد کلان داده در شرکت های تلکام (2)
منتشر شده در تاریخ : ۲۵ / ۱۰ / ۱۳۹۵| نوع منبع : مقاله| گروه: داده های عظیم مولف محمد جواد سخایی,
نظیر هر فناوری جدید ، فناوری کلان داده نیز دارای برندگان و بازندگانی خواهد بود . شرکت های تلکام می توانند یکی از برندگان این فناوری باشند ، چرا که بر روی یک گنج پنهان از داده نشسته اند که اگر به درستی و با بکارگیری راه حل های کلان داده به درستی مدیریت گردند ، شاهد تحولات اساسی در شرکت های تلکام و در حوزه های مختلف عملیاتی آنها خواهیم بود . تحولاتی که نمونه های بارز آن را می توان در شرکت های تلکام پیش رو در سطح جهان مشاهده کرد.

کاربرد کلان داده در شرکت های تلکام (1)
منتشر شده در تاریخ : ۲۴ / ۱۰ / ۱۳۹۵| نوع منبع : مقاله| گروه: داده های عظیم مولف محمد جواد سخایی,
شرکت های تلکام برای به دست آوردن بینش از بهمن داده ئی که در اختیار دارند ، به طور فزاینده ای به دنبال استفاده از راه حل های کلان داده و تجزیه و تحلیل می باشند تا در عمل بتوانند داده را به بینش ارزشمند و قابل اقدام برای کسب و کار تبدیل کنند. این اعتقاد در شرکت های تلکام ایجاد شده است که کلان داده دارای پتانسیلی بالقوه است و می تواند به عنوان بازیگری مهم ، نقشی حیاتی به منظور تامین اهداف کسب وکار، ارتقای رشد ، بازدهی بیش تر و سودآوری در بین تمامی زنجیره ارزش تلکام را ایفا کند.

متداولترین اشتباهات تجزیه و تحلیل مشتری
منتشر شده در تاریخ : ۰۴ / ۱۰ / ۱۳۹۵| نوع منبع : مقاله| گروه: تجزیه و تحلیل مولف محمد جواد سخایی,
جمع آوری ، تحلیل و تصمیم گیری به کمک داده ، هسته مرکزی تجزیه و تحلیل مشتری است. سوخت موتور تصمیم گیری می بایست بگونه ای انتخاب شود که قادر به تولید بینش درست باشد . نیل به نتایج مطلوب در تجزیه و تحلیل مشتری بسیار حائز اهمیت است ، چراکه بسیاری از تصمیمات استراتژیک و تاکتیکی در یک سازمان به استناد به آنها اتخاذ می گردد. در این مطلب با متداولترین اشتباهات و یا عواملی که باعث نتایج نامطلوب و ضعیف در تجزیه و تحلیل مشتری آشنا خواهیم شد .

معیارهای تجزیه و تحلیل مشتری
منتشر شده در تاریخ : ۲۵ / ۰۹ / ۱۳۹۵| نوع منبع : مقاله| گروه: تجزیه و تحلیل مولف محمد جواد سخایی,
در قلب هر سیستم تجزیه و تحلیل مشتری ، جمع آوری ، تحلیل و تصمیم گیری مبتنی بر داده قرار دارد. بسیاری از سازمان ها تاکنون برای تجزیه و تحلیل مشتریان خود اقدامات متنوعی را انجام داده اند ولی در عمل به آن چیزی که خواسته اند ، نرسیده اند . یکی از دلایل مهم عدم موفقیت ، استفاده از معیارهای ارزیابی نادرست در تجزیه و تحلیل مشتری است . معیارهای ارزیابی مشتری می بایست بگونه ای ایجاد ، انتخاب و داده آنها جمع آوری گردد که بتوان با ترکیب چهار نوع تجزیه و تحلیل تشریحی ، رفتاری ، تعاملی و نگرشی به یک نگرش جامع و کامل نسبت به مشتری دست یافت .در این مطلب به برخی از مهم ترین معیارهای مشتری اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با تجزیه و تحلیل مشتری
منتشر شده در تاریخ : ۱۹ / ۰۹ / ۱۳۹۵| نوع منبع : مقاله| گروه: تجزیه و تحلیل مولف محمد جواد سخایی,
شاهرگ حیاتی هر سازمان در دستان مشتری است به شرطی که آن سازمان در یک فضای رقابتی خدمات و محصولات خود را ارایه نماید و لازم است برای ماندن مبارزه کند . در این مبارزه ، سازمان هایی موفق خواهند شد که بتوانند به درستی مشتریان خود را تجزیه و تحلیل نمایند و بر اساس ذائقه حال و آینده آنها محصولات و خدمات خود را ارایه نمایند. اگر مهمترین وظیفه هر کسب و کار را بازاریابی و نوآوری بدانیم که قطعا این چنین است ، به جایگاه ارزشمند تجزیه و تحلیل مشتری هم در بعد بازاریابی و هم در بعد نوآوری بیشتر پی خواهیم برد. برای تجزیه و تحلیل مشتری به معیارهای رفتاری و نگرشی مختلفی نیاز است که می بایست قبل از هر چیز داده آنها تامین گردد.