منابع  

نوع منبع




گروه














مولف
Data pager
Data pager
rtl
تعداد نمایش در هر صفحه
PageSizeComboBox
select
تعداد رکوردهای موجود: 121
توییت های منتخب (3)
منتشر شده در تاریخ : ۲۹ / ۱۲ / ۱۳۹۷| نوع منبع : اینفو پیک| گروه: سایر مولف محمد جواد سخایی,
شبکه های اجتماعی روش ارتباط و تعامل افراد با یکدیگر را دستخوش تغییر و تحولات فراوانی کرده است . بدیهی است ، کسب وکارها نیز به دنبال استفاده حداکثری از این فرصت جدید باشند و تمایل به استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان کانال های جدید ایجاد درآمد افزایش یابد . هم اینک بسیاری از کسب و کارها بر این باورند که می توان از داده های شبکه های اجتماعی برای ایجاد ارزش استفاده کرد و می توان ردپای این باورها را در استراتژی  کسب و کارها به خوبی مشاهده کرد .

توییت های منتخب (2)
منتشر شده در تاریخ : ۲۸ / ۱۲ / ۱۳۹۷| نوع منبع : اینفو پیک| گروه: سایر مولف محمد جواد سخایی,
مدیریت جامع تجربه مشتری با تکیه بر داده های تولید شده حاصل از تماس و یا ارتباط مستقیم مشتری با سیستم های کسب و کار به تنهایی حاصل نمی گردد و در این مسیر به داده های به مراتب بیش تری نیاز می باشد . شبکه های اجتماعی و از جمله توییتر یکی از منابع ارزشمند در این راستا می باشند که می توان از آنها به عنوان یک منبع عظیم داده با هدف ایجاد ارزش برای کسب و کار استفاده کرد.

توییت های منتخب (1)
منتشر شده در تاریخ : ۲۷ / ۱۲ / ۱۳۹۷| نوع منبع : اینفو پیک| گروه: سایر مولف محمد جواد سخایی,
یکی از تحولات بزرگ سالیان اخیر ظهور انواع و اقسام شبکه های اجتماعی است که هر یک دارای ماموریت و کارکرد مختص به خود می باشند . هم اینک ، این نوع شبکه ها در طی روز پذیرای میلیون ها کاربر می باشند که هر یک با توجه به علایق خود اقدام به انتشار محتوا به اشکال گوناگون می نمایند . توییتر، لینکدین و  فیسبوک نمونه هایی در این زمینه می باشند.

چالش های مدیریت داده (2)
منتشر شده در تاریخ : ۲۶ / ۱۲ / ۱۳۹۷| نوع منبع : مقاله| گروه: سایر مولف محمد جواد سخایی,
مدیریت داده و حرکت در مسیر تبدیل داده به یک دارایی ارزشمند در یک سازمان کاری ساده و یا محدود به اجرای صرفا یک پروژه نمی باشد و در این سفر جذاب ممکن است با موانع و چالش های متعددی برخورد کنیم . برای افزایش احتمال موفقیت یک برنامه جامع مدیریت داده، شناسایی چالش ها و موانع پیش رو بسیار حیاتی است چراکه با شناخت و بررسی هر یک از موانع می توان اقدامات لازم برای مدیریت صحیح آنها را انجام داد .

نقش داده در تحول دیجیتال (1)
منتشر شده در تاریخ : ۰۵ / ۱۱ / ۱۳۹۷| نوع منبع : مقاله| گروه: سایر مولف محمد جواد سخایی,
ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم . عصری که برای موفقیت در آن می بایست از ابزارها و سازوکارهای مختص به آن استفاده کرد چراکه نمی توان با یک نقشه قدیمی یک سرزمین جدید را کشف کرد . بدیهی است به موازات رشد و تکامل فناوری ها و همچنین انتظارات جامعه ، کسب و کارها نیز می بایست خود را با امواج ایجاد شده منطبق نمایند تا ضرورت وجودی آنها دستخوش اما و اگرهای فراوان نشود. فناوری های دیجیتال و نحوه استفاده موثر از آنها در کسب و کارهای موجود و ایجاد مدل های کسب و کار دیجیتال جدید، تعامل و یا همگرایی دنیای فیزیکی با دنیای دیجیتال از جمله مهم ترین اهداف یک برنامه تحول دیجیتال می باشد . برنامه ای که برای موفقیت در آن به توانمندی های مختلفی نیاز است . بدون شک ، داده و مدیریت راهبردی آن یکی از الزامات حیاتی موفقیت یک برنامه تحول دیجیتال می باشد .